woensdag 12 april 2017

Let's have tea...


Na een drukke werkweek is niets heerlijker dan 'niets' doen. Nou ben ik daar niet zo goed in, dus ik ben in mijn knutselhoek gedoken. Dit keer een lekkere kaart: thee en koekjes, jammie!

De basis van de kaart bestaat uit het stencil  Swing Card 3 van DDBD, geknipt uit linnenkarton, en het DP Love van Joy!  Langs de randen van het linnenkarton bracht ik Lulu Lavender aan.
Op het ovaal van de kaart zie je een afbeelding uit het papierblokje Afternoon Tea van Joy!


Voor de verdere kleuren op de kaart heb ik mij laten leiden door het plaatje met de kopjes aan de linkerkant van de kaart. Het komt van het superleuke knipvel Tea for You 1 van Marianne Design. Boven het plaatje een Corner Ornament van CraftEmotions, waarvan ik de geëmboste delen bewerkte met Angel Pink.
Op het volgende deel van de kaart bovenaan een stukje crispy lint in de kleur lime met een aantal bloemetjes uit de verschillende sets sweetheart blossom. Onderaan het Theelepel & Vorkje van Joy! uit de serie Afternoon Tea, aan elkaar gestrikt met een stukje wit wax koord. Erop een bloemetje. Ook hier de geëmboste delen bewerkt, dit keer met Dandelion.


Op het middenstuk een paar parels. Daarna weer een stukje crispy lint met een theepot, een houten ornament uit het doosje Tea Pots and Cups van CraftEmotions.
En dan zijn we al weer bij het laatste deel aanbeland, waar je de o zo leuke creatable Etagere en Macarons van MD ziet. De macarons uit verschillende kleurtjes papier gestanst en de geëmboste delen bewerkt met Dandelion en Toffee Crunch.
Als laatste de tekst, gemaakt met de Uppercase Alphabet van CraftEmotions en een stukje DP Love.

Ik heb er helemaal zoete trek van gekregen, dus ga lekker een bakkie doen. Geniet van je dag!

groetjes, Ellen

2 opmerkingen: