donderdag 9 februari 2017

For You...


Iedereen kent ze inmiddels wel: de mooie stempels uit de serie Veer & Moon van Studio Light. Voor deze kaart heb ik de Echinacea, oftewel zonnehoed, gebruikt.

Als basis voor de kaart koos ik voor het stencil Ticket van DDBD, dat ik knipte uit linnenkarton. Langs de randen heb ik Sweet Plum aangebracht.
Het DP dat de volgend laag vormt, is het papierblokje nr. 39 uit de lijn Home & Happiness van Studio Light.
De Echinacea stempelde ik met Tuxedo Black en heb ik vervolgens ingekleurd met mijn oude vertrouwde derwents; daarna netjes uitgeknipt en nog wat glitter toegevoegd.
Naast de bloem heb ik nog een toefje bloemen geplakt: een roosje en verder bloemetjes uit verschillende sets sweetheart blossom. Ook zie je een paar parels die ik maakte met de christal drops van Nuvo in de kleur bubblegum blush.
Op het DP zie je ook wat tekst doorschemeren, dit heb ik zelf her en der aangebracht met één van de stempels uit de set Gentleman van Viva Decor. Aan de linkerkant met Summer Sky en aan de rechterkant met Sweet Plum.
Met het stencil Alphabet 4 van DDBD maakte ik de tekst For You, ook weer met Sweet Plum.
Boven de tekst Birdie on branch, een stans van Nellie Snellen. De kleurtjes bracht ik aan met Vintage PhotoBamboo Leaves en (daar is ie weer) Sweet Plum.
Onderaan nog een extra bloem gemaakt met de flowerset, een creatable van MD en een parelbloem.

Tot de volgende keer!

groetjes, Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten