vrijdag 15 april 2016

Embossing

Hebben jullie de WEEKENDDEALS al gezien? Ik ben aan de slag gegaan met de nieuwe Marianne Design Embossingfolder- Anja`s Circle. Vandaag deze roze/groene embossingkaart om hier te laten zien. Een echte theezakjeskaart met de theebloem als blikvanger :-) Maar natuurlijk kun je ook een kant-en-klare bloem gebruiken!


De basiskaart is van Dovecraft en meet 15,2 x 15,2 cm. Het roze ColorCore cardstock is bewerkt met de Marianne Design Embossingfolder- Anja`s Circle. Zo gaaf vind ik die! Daarna heb ik het cardstock licht geschuurd.


De theebloem is gevouwen van Pickwick herbal goodness Mint. Dit keer heb ik de papiertjes gestanst met een Crealies stans No.38. Daarna gewoon weer eenvoudig gevouwen en weer een heel ander bloemetje. Deze vorm vouwt wel heel makkelijk, dus daar wil ik nog wel meer bloemetjes mee vouwen. Op de theebloem een gestanst bloemetje uit designpapier en beiden samen aan de kaart vastgezet met een pearl brad. De houten Roosjes heb ik weer bewerkt met Pearlescent Orchid.


De tekst is ook gestempeld met Pearlescent Orchid op metallic cardstock. De bloemen zijn gemaakt met de nieuwe Flower Set Sweet. Een leuk setje voor mij, omdat de bloemetjes 8 blaadjes hebben net als m'n theebloemen.


Wat heb ik gebruikt:
Dovecraft cards & envelopes-Kraft 6x6
ColorCore cardstock
Joy! metallic cardstock-Wit 15x30 cm
First Edition paperpad-Paper Flowers 6x6
Marianne Design Embossingfolder-DF3425 Anja`s Circle
Marianne Design Craftable-CR1358 Flower Set Sweet
Marianne Design Creatable-Anja`s Vintage Swirls
Crealies Crea-Nest-Lies XXL-No.38 (voor de theezakjes)
CraftEmotions Houten Ornamenten-Rose/High Tea Rose
Brilliance Ink Dew Drop-Pearlescent Orchid
Marianne Design Clearstempelset-EC0147 Elines Words
Joy! Artificial Flowers-6370/0055
mix set sweetheart blossom-Mixed Brown & White
mix set mini sweetheart blossom-Mixed Pink
parelbloemen
ScrapBerry`s pearl brads-Wind Of Travel 2
Nellie Snellen Floral Brads-White
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue

Groetjes van Adriana

1 opmerking: