maandag 21 september 2015

Victorian Christmas

Vandaag wil ik graag een kerstkaart laten zien. Hiervoor heb ik die leuke vouw open stans weer gebruikt. Toen ik deze kreeg zag ik hem meteen al gecombineerd met een theester, omdat het 8 punten zijn. Dit keer eerst een cirkel uit kraft gesneden en daarna gestanst. De vouwlijnen worden ook voorgestanst, dus de punten kunnen makkelijk worden omgevouwen. Alle puntjes zijn bewerkt met Brushed Corduroy.


De basiskaart is van Smaragdgroen linnenkarton en het designpapier komt uit het Victorian Christmas blok van MD. Ook hiervan alle randen bewerkt met Brushed Corduroy.


De theester heb ik gevouwen van Pickwick Ceylon tea blend. Hier kun je vinden hoe je dat doet. Ik heb de ster hier andersom verwerkt, zodat hij mooi omhoog popt. Zo past ie perfect in de opengevouwen stans. Op de theester een filigraan ster en het geheel vastgezet met een brad.


Nog wat close-ups van de details. De tekst komt uit het stansblok Scandinavian Winter en past er wel heel erg leuk bij.


Wat heb ik gebruikt:
CraftEmotions Linnenkarton 27x13,5 cm-Smaragdgroen
CraftEmotions Linnenkarton 27x13,5 cm-Honing (kraft)
Marianne Design Pretty Papers Bloc-PK9125 Victorian Christmas A5
Tim Holtz Distress Ink-Brushed Corduroy
Crealies X-tra-No.2 Fold Open/Achthoek
filigraan ster 1-geel koper
brads 4,5 mm geel koper
charm 244 sneeuwvlok-geel koper
jump ringetjes geel koper
ScrapBerry`s adhesive pearls-Wind of Travel
Studio Light 3D stansblok-nr.19/Scandinavian Winter
Dovecraft twine
Dovecraft ribbon Christmas
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue

Een heel fijne week allemaal,
groetjes Adriana

1 opmerking:

  1. Wauw wat een mooie kaart in warme kleuren! Super die bloem als blikvanger!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen