donderdag 27 augustus 2015

Waar moet ik heen?

Waar moet ik heen? Dat zit deze wandelaar zich vast af te vragen, met zijn landkaart op schoot.
Voor dit kaartje heb ik wit linnenkarton van Craft Emotions van 13,5 x 27 cm doormidden gesneden. Toen 1 helft diagonaal nogmaals doorgesneden.
Daarna heb ik eerst de binnenkant beplakt met het prachtige papier van First Edition (Man Made).
Toen heb de 2 punten beplakt. Dan eerst de linker kant aan de zij- en onderkant vastgeplakt met foam tape (let op dat de bovenkant openblijft, anders kan de inlegkaart er niet in). Daarna hetzelfde gedaan met de andere kant.
De wandelaar zit even uit te rusten op zijn bankje. Ik vond deze digi perfect passen bij dit achtergrondpapier, ook First Edition (Man Made). Aan de bovenkant heb ik een clip bevestigd met een stukje touw erin, zodat de inlegkaart er makkelijk uit te halen is.
Voor deze kaart heb ik niet veel materialen uit de webshop gebruikt, maar ik wilde jullie graag het mooie papier van First Edition laten zien.
Mocht je er ook een kaart mee gaan maken, laat het me weten, want dan kom ik graag een kijkje bij je nemen!
Als je een dezer dagen naar de Knotsgekke Kaarten Dagen in Den Bosch gaat, vergeet dan niet een bezoekje te brengen aan stand B212, want daar staat onze Anne-Marije!
xxx Margreet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten