woensdag 22 juli 2015

Mannenkaarten moeilijk??????


Ik had niet gedacht dat ik het ooit nog eens zou zeggen maar mannenkaarten maken is echt een makkie.
Deze mannenkaarten zijn namelijk gemaakt met een Studio Light 3D stansblok.
Dit zijn blokken met ieder twaalf vellen voorgestanste plaatjes en versieringen.
Ze zijn in een heleboel varianten te koop.
Hier vind je een overzicht.

Het blok dat ik heb gebruikt is Romantic Pictures Vintage. Dit blok bevat 5 vellen voor mannenkaarten, de andere vellen zijn meer voor vrouwenkaarten.

De kaart van de eerste foto is gemaakt zoals het is aangegeven in het blok.



Maar het leuke is van iedere voorbeeldkaart zit er ook een foto bij en nog wat extra versieringen zodat je niet 12 kaarten kunt maken per blok maar 24!!!!!!! Het enige dat je extra nodig hebt is een stukje scrappapier. Het "houten" papier dat ik hier heb gebruikt is van MD, Rustic Wood. Alle twee de kaarten hebben als basis linnenkaarten van CraftEmotions-gebroken wit.

Dus dit is mijn tweede mannenkaart.



Dus mannenkaarten maken moeilijk??? Echt niet!!!

Groetjes Judith

3 opmerkingen:

  1. Kei-mooi Judith. Zelf heb ik ook van die stansblokken en dan gaat het idd van een leien dakje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Lijkt me inderdaad wel makkelijk met die blokken van Studio Light.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen