vrijdag 10 juli 2015

baby bottle

De maanden vliegen voorbij en vandaag is het 10 july en laat ik weer een kaart/creatie zin voor AnMa Creatief.
Ik heb de leuke baby fles van Dutchdoobadoo gebruikt om een kaartje te maken.
Voor de basis heb ik ecru linnen cardstock van CraftEmotions gebruikt en hem op dubbel cardstock gelegd , de speen is van kraft cardstock en het dessinpapier is van Papermania.
Het frame is de Craftable CR1202, de schoentjes ( LR0303 ) en de harten ( LR0159) van Marianne Design.
Alle randjes zijn beinkt met distress inkt walnut stain en natuurlijk ontbreken de kantjes niet ha,ha.
Scrapberry,s heeft deze prachtige bloemen en om de fles heb ik seambinding geknoopt met dit leuke roze speentje , die Anne Marije in haar webshop verkoopt.
Op de harten heb ik een parelbloem geplakt en verder op de schoentjes twee kleine pareltjes die Anne Marije in haar webwinkel verkoopt in kleine zakjes.



groetjes van Anneke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten