vrijdag 26 juni 2015

Margrietjes, margrietjes en nog eens margrietjes


Margrietjes, margrietjes en nog eens margrietjes.
De inspiratie voor het maken van deze margrietjes kunnen jullie vast wel van het plaatje herleiden.
Ik vond dit zo schattig staan dat ik zelf een wilde proberen om deze bloemetjes na te maken.
Ik heb dit gedaan met Creatable LR0257.
De binnenkant heb ik daarna bewerkt met inkt en in het midden zit een zwarte mini dahlia.


De stans over het plaatje is Creatable LR0240 en in het roze 
zitten er stansjes van de Craftable Ivy Corner overheen.
Deze zitten ook in de twee hoeken van de kaart met daar weer bovenop een bloemetje van MD met een parel.


Verder heb ik nog vier witte cherry blossoms  gebruikt.
De takjes met de grote bladeren die zijn van de LR0133 en met de kleine blaadjes van de LR0271.



Alvast voor iedereen een fijn weekend.
Groetjes Judith

1 opmerking: