woensdag 10 juni 2015

een gentleman in style

Vandaag weer een kaartje voor AnMa Creatief en ik heb gekozen voor een mannenkaart.
De meeste van ons vinden dit altijd niet even makkelijk, want je kan op een mannenkaart nu niet altijd kantjes en bloemetjes plakken, ha,ha
De basis van deze kaart is gemaakt van kraftcardstock van Joy en het mooie dessinpapier is van First Edition Neroli.
Ik heb bij het uitstansen gebruik gemaakt van de nieuwe bigshot en dit blijft toch altijd echt mijn machine.
Alle stansen gaan er doorheen en zelfs de dikkere van Tim Holz.
Deze machine is uiteraard ook te koop bij AnMa Creatief en ik vind het dus een echte aanrader.
Ook de grote bigshot voor A4 kan Anne Marije op bestelling leveren.

De rand is uitgestanst van donkerblauw linnen cardstock en is er een van Joy de 6002/0380 en de gentleman is van MD LR0289.
Alle randjes zijn beinkt met distressinkt walnut stain en de tekst is van Nellie Snellen SD050.
Als laatste heb ik een ScrapBerry,s adhesive gem en een filigraan corner  toegevoegd.



groetjes van Anneke

1 opmerking: