dinsdag 26 mei 2015

Friends are a gift

Ik heb weer een kaartje uit mijn vingers gekregen:


De basis is ivoor linnenkarton van Craft Emotions. Daarop een stukje DP uit voorraad.


De tekst komt uit de Joy banner set en is gestempeld met Rich Cocoa.


Afgelopen oktober hebben wij tijdens het Creaweekend in Venray een demo gegeven waarin we werkten met mask stencils en memento inkt. Destijds heb ik o.a. deze bloem gemaakt en die kwam nu goed van pas op mijn kaartje. Ik heb gewerkt met het mask stencil faded dots van Dutch Doobadoo en de memento kleuren cantaloupe, rose bud en angel pink. De gebruikte stans is van Joy - bloem 4. In elkaar geplakt met tacky glue en tot slot een parelkern erop.


Nog wat wit organzalint met daarop een organza bloemetje van Marianne Design.


Samenvatting gebruikt materiaal:
Groetjes,
Helen

2 opmerkingen: