maandag 25 november 2013

Nieuw Logo!

AnMaCreatief heeft een nieuw logo laten ontwerpen! Wij zijn heel blij met ons nieuwe, moderne en frisse logo. In de webwinkel en op ons blog is ons logo te vinden. De webwinkel heeft hierdoor een heel andere uitstraling gekregen... Onze service en het persoonlijke contact blijven uiteraard onveranderd.



Op onze Facebook pagina hebben wij een LIKE & SHARE ACTIE om ons nieuwe logo te introduceren. Doet u ook mee? Klik dan op onderstaande Facebook-button.



AnMaCreatief
Anne-Marije Poppen

3 opmerkingen:

  1. Hoi lieverd, het ziet er TOPPIE uit!!!!
    Ik like je al op FB, maar aan de actie doe ik niet mee, dat laat ik aan je "echte" klanten over.
    Helen xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er echt gaaf uit. Heel professioneel. Een hele verbetering en vooruitgang! Veel succes Anne Marije!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig nieuw logo, ga hem vervangen hoor bij mij op mijn blog!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen