maandag 28 oktober 2013

Sterrenmix met roze roosjes...

Nee, geen kerstkaart (-; Daar ben ik nog steeds niet aan toe gekomen, ondanks mijn goede voornemens begin van dit jaar. Wat gaat de tijd toch snel!


De titel van het bericht slaat op de gebruikte theezakjes. Ik heb voor de grote bloem op deze kaart Zonnatura sterrenmix zakjes gevouwen van 3x3 cm vierkantjes. Mooi effect he? Ik kan altijd zo genieten van die mooie zakjes als ze in elkaar gevouwen zijn. Het is altijd verrassend welke kleuren goed uitkomen. Opnieuw zo'n schitterende big bloomer eronder en een grote filigraan ster eronder (om in de sterren te blijven...)


Het mooie designpapier is van First Edition uit het papierblok Floral Pavilion. Het is 1 vel waarvan ik zowel de voor als achterkant heb gebruikt. De randen zijn bewerkt met Distress Ink Brushed Corduroy.


Wat heb ik gebruikt:
Kraft papier voor de basiskaart
Color Core cardstock
First Edition paperpad-Floral Pavilion 
Distress Ink Brushed Corduroy
Martha Steward randpons
Papermania big bloomers-Chelsea Green 
filigraan ster
papieren roosjes 2 tone 10 mm en wit 10 mm
resin mini roosjes
papieren rozenknopjes wit
Joy! cutting & embossing stencil-Tak 1
Floral punch rose leaf

Groetjes van Adriana

1 opmerking:

  1. Wow, wat is dit toch weer een geweldig mooi kaartje geworden. Mooie kleurencombi. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen