zondag 20 oktober 2013

Bella heeft een cadeautje

 


Afgelopen week was mijn teammaatje en vriendin Adriana jarig en daar hoort natuurlijk een kaartje bij. Dus ik ben aan de slag gegaan met mijn nieuwe spulletjes, altijd leuk toch.

Ik heb gekozen voor het mooie DP van Bella Birthday, natuurlijk met mijn favo kleurtje paars erin.


Natuurlijk hoort daar ook een Bella stempel bij en voor een verjaardag is dat natuurlijk Bella with presents. Om haar af te drukken heb ik memento rich cocoa gebruikt. Daarna heb ik haar ingekleurd met derwents en hier en daar een glitter accentje aangebracht met Dovecraft glitterglue Lavender en Blossom. De randjes rondom heb ik bewerkt met distress inkt Dusty Concord.

 

Het tekstje komt uit de stempelset Vintage Labels van WRS en dit zijn echt supermooie labeltjes en ze stempelen perfect. Ook hier weer memento rich cocoa voor gebruikt en de randjes bewerkt met distress inkt Dusty Concord.



Natuurlijk mag een mooie bloem niet ontbreken en voor Adriana hoort daar dan ook een theebloem bij. De grote big bloomers zijn van Papermania en voor deze kaart heb ik de Parkstone Pink versie gebruikt. Ook hiervan heb ik de randjes bewerkt met distress inkt Dusty Concord. Daarop een theebloem van mango theezakjes en als bloemhartje heb ik een mooie roze parelkern gebruikt.



Tot slot nog 2 zelfklevende lila parels in het hoekje en mijn kaartje was vol genoeg (vond ik).


Gebruikt materiaal:
  • DP Bella Birthday
  • Bella with presents
  • Vintage labels
  • Memento Rich Cocoa
  • Distress inkt Dusty Concord
  • Dovecraft glitterglue Lavender
  • Dovecraft glitterglue Blossom
  • Papermania big bloomers Parkstone Pink
  • Roze parelkern
  • Zelfklevende parels lila
  • derwents
  • Adriana was er heel blij mee en dat is natuurlijk het leukste.

    Groetjes Helen

    6 opmerkingen:

    1. wat een leuke maar ook een beeldschone kaart
      groetjes Janie

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Lieve Helen,

      Wat een mooi en fleurig kaartje! Je hebt het lieve Bella afdrukje super gekleurd met je Derwents! De Big Bloomer maakt het helemaal af. Top!

      Bedankt voor dit mooie voorbeeld!
      xxx Anne-Marije

      BeantwoordenVerwijderen
    3. Geweldig zoals je dit gemaakt hebt, prachtig.
      fijne zondag, liefs Hanny♥
      http://tierelantijntjes.blogspot.nl

      BeantwoordenVerwijderen
    4. Oh wat leuke kleurencombinatie! Super met dit feestelijke olifantje ;-)

      Liefs,

      Lins x

      BeantwoordenVerwijderen
    5. Wat heb je weer een prachtige kleurtjes bij elkaar gevonden. Je kaartje is weer super leuk geworden. Liefs Judith

      BeantwoordenVerwijderen
    6. Het is weer echt een leukerd geworden. Lekker zoet.

      -xies- Renate.

      BeantwoordenVerwijderen