dinsdag 27 augustus 2013

Birdie van Phindy's Place

Is dit meisje niet heerlijk zomers? Past wel bij dit mooie weer!


Deze digi is van Phindy's Place en heet Birdie. Het is echt een lieverd om in te kleuren met al die mooie plooitjes ;-) Dat doe ik dan ook graag. Ik heb deze lieve dame ingekleurd met mijn derwent coloursoft pencils.



Voor de challenge had ik een bijna zelfde kaart gemaakt. En omdat ik die combi toch wel leuk vond, hoewel het niet mijn kleurtjes zijn. Ben ik nog maar een soort gelijke gaan maken. Dit papier past zo leuk bij deze stempel! Er staan allemaal vogeltjes en kooitjes op. Het is van First Edition en heet Bird Song. Alle randen heb ik bewerkt met de TH Paper Distresser en daarna geïnkt met Distress Ink; Black Soot.


Kant komt uit eigen voorraad, de doily is gemaakt met een stans van Cherry Lynn. De vlinder is van Joy! De grote witte bloem is van Prima Marketing. Het takje heb ik zelf gemaakt, daar heb ik meeldraadjes uit laten komen. De kleine bloemetjes zijn ook gemaakt met een stans van Joy! En als laatste heb ik een vogelkooitje  van memorybox opgehangen aan de tak met twine.


*****


*****


Ondanks dat het niet 'mijn kleuren' zijn, vind ik het toch wel een schatje geworden ;-) Komt vast vooral door de digi, LOL

Een hele fijne dag toegewenst!
Liefs Lotte

2 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje. Super mooi gemaakt. De digi is echt heel lief met het vogeltje op het takje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zeker een schattige digi, mooi gekleurd ook! Erg leuke kaart.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen