maandag 22 juli 2013

Een kaartje omdat...

Vandaag voor jullie opnieuw een gelifte kaart. Deze heb ik gemaakt om een zwangere te feliciteren. 



Voor deze kaart heb ik het roze DP gebruikt uit het  Dreamcatcher paperpad van First Edition en het groene komt uit het First Edition paperpad 'Isabelle'De tekst van de Joy! clearstempelset 6410/0010 is gestempeld met een Colorbox fluid Chalk inkpad 'Rose Coral'. De theebloem kleurt er prachtig bij, al is dat op de foto dit keer wat minder goed te zien.




De theebloem is gemaakt met Pickwickthee, maar ik kon niet meer achterhalen welke. Ik heb een heel effen gedeelte uit het zakje gebruikt. Eronder twee prachtige bloemen van Dovecraft  'Tea party'. Zo'n handig doosje met allemaal heel bruikbare kleuren. Ik heb ze al bij heel veel verschillende papierblokken gecombineerd. (Als je doorklikt naar de webshop, dan zie daar allemaal voorbeelden bij de bloemen staan.) Op de theebloem heb ik nog een nieuwe parelbloem geplakt.




Nog een strik van twine met een toepasselijke charm eraan.

De vlindertjes heb ik uit papier van het Dreamcatcher paperpad van First Edition geponst en met inkt bewerkt.


Knutselgroetjes,
Adriana

5 opmerkingen: