woensdag 15 mei 2013

Communie - kaartje

Hallo allemaal,
Dit keer ben ik aan het werk geweest om een kaartje voor een communie te maken. De dochter van mijn vriendin heeft vorige week haar communie gedaan en daar hoort natuurlijk een kaartje bij ;-)
 
 
Ik heb gekozen voor deze lieve Tilda; Teddybear Love uit de prinsen en prinsessen collectie van 2012.
 
 
Zij is gestempeld met  Memento; Rich Cocoa en ingekleurd met de derwent coloursoft pencils.
 
 
Het papier is van First Edition; Sweet owl. Op de velletjes die ik heb gebruikt zitten allemaal glitteraccenten, zo mooi! Alle randen heb ik bewerkt met DI: Walnut Stain. Rond het afdrukje heb ik een parelsnoer geplakt. De bloementoef heb ik gemaakt met Doohickeys; Doily Flowers en Heleborus. Daarin heb ik een grote roos, een witte Aster en parels (wit) geplakt. Verder heb ik nog roze roosjes door een parelkern gedaan en bij de toef geplakt. 
 
De vlinders zijn ook gemaakt met een Doohickey. Ik heb ze uit Design Papier gehaald voor de juiste kleur ;-) En bewerkt met glitters. Dit zijn dezelfde glitters als die in het papier zitten, dus past het zo mooi!
 
 
 
Links van de kaart heb ik een scheur in het papier gemaakt. Hier van tussen heb ik rozenknopjes gedaan. De scheur heb ik weer iets dichtgemaakt met een veiligheidsspeld met daar aan een charm van een beertje.
 
 
 
Liefs Lotte

9 opmerkingen:

  1. Wat een beeldschone kaart en wat heb je die rand prachtig bewerkt
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super combi kleuren roze met bruin en Tilda is ook al zo prachtige ingekleurd!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt. Het plaatje is zooo lief met dat beertje en je hebt ze ook prachtig ingekleurd. Mooie materialen en kleuren en dat kleine beertje (charm) maakt het helemaal af. Een topper!
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart. Supermooi ingekleurd.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gedaan Lotte....hij is beeldschoon!

    Rachel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart,heel mooi ingekleurd.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Lotte, wat een plaatje is deze kaart.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een schitterende kaart Lotte, wat een supermooie kleurencombi ook, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen