vrijdag 15 februari 2013

Tilda with Pencils

Hallo allemaal,
Hier weer een kaartje van mij, waarbij ik lekker veel embellishments heb verwerkt. O, wat ben ik daar dol op!











Deze lieve Tilda is weer gestempeld met Memento; Rich Cocoa. Dat doe ik zo graag! Want dan komt de stempel net iets zachter over ;-) 





















Ik heb haar ingekleurd met Distress Ink:
Haar, schoenen en potloden: Antique LinenWalnut Stain
Sokken: Antique Linen
Achtergrond: Pumice Stone





















Ik heb de volgende materialen gebruikt:
- DP van Magnolia
Kraft
TH Paper Distresser
Doohickeys; Doily Flowers, Heleborus, Tilda Lace en Heart Tag
Cherry Blossom
Parels zelfklevend; ivoor
Kreukellint wit en op kleur gebracht met Distress Ink; Victorian Velvet
- een stukje kant van MD
twine
- een charm van een roosje
- Doily van cheery Lynn
- gaasverband
- een filigraan
- een parelbloem
- parelsnoer
















Alle randen heb ik bewerkt met een TH Paper Distresser en daarna bewerkt met Distress Ink; Walnut Stain. Wanneer je nu die paperdistresser gebruikt word het papier altijd nogal rommelig, en dat vind ik lastiger met recht plakken ;-) Wat ik dus doe is nadat ik het 'oud' heb gemaakt, dan draai ik het papier een keer door de Cuttlebug, gewoon met de platen, geen stansen of iets dergelijks. Zo heb ik mijn papier weer netjes plat ;-) Misschien hebben jullie hier ook wat aan?

Bedankt voor jullie bezoekje!
Liefs Lotte

4 opmerkingen:

  1. Dit is schitterend. Een prachtige kaart met mooie details waar je naar blijft kijken.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een mooi kaartje de kleuren zo mooi bij elkaar passend
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Mooi ingekleurd weer. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen