donderdag 31 januari 2013

AnMaCreatief challenge 16 - januari 2013

Dit bericht blijft bovenaan staan tot en met 31 januari 2013. Voor nieuwe berichten scroll naar beneden...

Allereerst willen wij al onze volgers een heel gelukkig en creatief Nieuwjaar wensen! Wij hopen dat jullie ook dit jaar weer gezellig mee doen aan de challenges en ons blog blijven volgen...


De nieuwe maand is begonnen, dus het is alweer tijd voor een nieuwe AnMaCreatief challenge!

Wij willen alle deelnemers van de alles mag-challenge bedanken voor het meedoen. Wat zijn er veel mooie, orginele en leuke creaties gemaakt! 


Deze maand hebben we weer een leuke challenge:

Kraft!



Wij willen dus graag een kraft-creatie zien. Je kunt bijvoorbeeld een plaatje kleuren op kraft papier, maar je kunt ook uit kraft stansen, kraft gebruiken voor je basis kaart, een kraft tasje, zakje of label gebruiken, enz.
Je kunt natuurlijk een kaart maken, maar het mag ook een tasje, doosje of iets anders zijn.


Hieronder de prachtige voorbeelden gemaakt door het AnMaCreatief Design Team. Klik op de namen om naar de blogs te gaan om te zien hoe deze creaties gemaakt zijn...

Adriana Rijksen  




















Lins Marin



















Lotte de Boer 




















Judith Tijsen



















Helen van der Gaag






































Dit is de prijs die je kunt winnen met deze challenge:















Beautiful stempel Entomologist van Papermania


Lees eerst de regels door als je mee wilt doen met de challenge
(de regels staan ook in de sidebar)

-Je maakt een nieuwe creatie n.a.v. de opdracht of sketch
-Voeg je creatie met een link naar het bericht van je creatie (dus niet naar je blog zelf) toe aan Mister Linky
-Je kunt ook meedoen als je geen blog hebt. Upload je creatie ergens anders en voeg die link toe aan Mister Linky. Denk bijvoorbeeld aan Hyves, Hobbyjournaal, Picture Trail, Facebook, enz.
-Je mag per challenge maximaal 3 creaties plaatsen. Zet bij de tweede en derde inzending achter je naam een 2 of 3
-In je blogbericht link je terug naar dit blog: Webshop AnMaCreatief
-Je mag meerdere challenges combineren

De challenge is geopend tot en met 31 januari 22:00 uur. Op 1 februari wordt om 09:30 de winnaar bekend gemaakt met behulp van Random.org. Daarna komt om 10:00 uur de nieuwe challenge online.

Doe jij ook mee met deze challenge? Maak dan een kaart of andere creatie en voeg die toe aan Mister Linky. Het Design Team is benieuwd naar alle inzendingen. 

14 opmerkingen:

  1. Helaas geen challenge voor mij om mee te doen.
    Ik heb geen kraftpapier.
    Maar voor anderen, veel succes!!

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had toevallig gisteren net voor het eerst een kerst-label
    gemaakt met kraftpapier voor de volgende kerst.
    Hoe leuk is dat.....allemaal de beste wensen en een heel creatief 2013 toegewenst.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaartjes! Deze challenge zal ik deze keer echter moeten overslaan.

    Ik wens jullie het hele AnMa team een gezond, gelukkig en creatief 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke challenge weer en wat een supermooie voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke challenge en prachtige voorbeelden zijn er gemaakt!! Dank jullie wel hiervoor!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie voorbeeldenI
    Ook voor jullie een gezond, gelukkig en creatief 2013!
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super leuke en mooie DT kaarten dames.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dora wees mij op deze challenge. Leuk! Ik doe graag mee met mijn kaart, die ik net gelinkt heb (nr.30)
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar, dat het voor iedereen een gezond en creatief jaar mag worden
    Ook ik heb mijn eerste kaartje voor jullie challenge alweer geplaatst....
    liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Och wat een leuke uitdaging is dit en zou best eens mee willen doen, doe nooit mee aan dit soort wedstrijden maar de prijs is zo geweldig mooi dat ik maandag aan de slag hoop te gaan. Wens jullie een heerlijk creatief jaar toe en ga mijn best doen en alvast broeden op iets leuks;o)

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oeps bij nummer 62 is mijn 2de kaart...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Crejabeja

      Ik heb een 2 achter je tweede inzending gezet...

      Anne-Marije

      Verwijderen
  12. Sorrie Annemarije ik heb vergeten een 2 achter mijn naam te zetten. Wij werken heel veel met craftpapier. Je kunt het op vele kaarten gebruiken. Ik heb er ook nog een borduurkaart mee gemaakt misschien stuur ik die ook nog wel door.Dit is een leuke challenge. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gave challenge mooie voorbeelden ik doe mee en waag een gokje. Succes allemaal!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen