donderdag 31 januari 2013

26 jaar getrouwd


Gisteren waren mijn ouders 26 jaar getrouwd! Voor deze speciale gelegenheid moest ik natuurlijk een kaartje maken...








Ik heb het Me to You stempel Loving Company uit de With Love serie gebruikt. Wat een schatjes hè? Ik vind het altijd een uitdaging om een Me to You beertje te kleuren met een paar grijze potloden...













Derwent Coloursoft potloden: C130-C180-C210-C330-C340-C400-C670-C690-C710

Ik heb voor deze kaart geen scrappapier gebruikt, maar heb mezelf uitgedaagd om een hele witte kaart te maken. Is weer eens wat anders.

Al het papier op de kaart, behalve het tekstkaartje en het stempelafdrukje, is wit parelmoer karton. Dit is mooi dik karton met een prachtige glans. Ik had een pakje van dit karton bij mijn groothandel besteld om te testen. Ik ben zelf heel enthousiast over dit mooie karton, dus dit komt zeker in de webwinkel!

Op deze foto kun je de glans goed zien:















De bloemen heb ik gemaakt met het Joy! cutting & embossing stencil bloemen. Ik heb alleen de kleinste bloemetjes gebruikt. Na het stansen heb ik ze een beetje opgebold en er daarna een rode zelfklevende parel ingeplakt. Ook op de Martha Stewart rand onderaan zitten deze parels.

Ook heb ik weer eens een Cuttlebug embossingstencil gebruikt. Ik gebruik ze eigenlijk veel te weinig, want het resultaat is altijd erg leuk. Voor deze kaart heb ik het embossingstencil Victoria gebruikt.





















-Me to You stempel Loving Company ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-wit parelmoer karton
-Nestabilities Petite Ovals, Standard Circle Large en Scallop Circle Large
-Joy! cutting & embossing stencil bloemen
-Martha Stewart randpons Doily
-Cuttlebug embossingstencil Victoria
-zelfklevende parels rood
-tekst gemaakt op de computer

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden... Mijn ouders vinden hem erg mooi. ;-)

Een fijne dag!

xxx Anne-Marije

7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je ouders! En je kaart is prachtig!!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaart, en natuurlijk ook namens mij van harte gefeliciteerd met je ouders 26 jarig huwelijk.

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem prachtig!!! En natuurlijk de felicitaties aan je ouders ;-) Echt een uitdaging! maar het resultaat mag er zeker zijn. Super ingekleurd trouwens!!!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Natuurlijk vinden je ouders deze kaart mooi, 't is een prachtige kaart. Een heel schattige stempel en heel mooi ingekleurd. Ook mijn felicitaties aan je ouders.
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart.
    Ik moet deze week ook nog wat zien te maken voor mijn ouders die vrijdag de 8ste 51 jaar getrouwd zijn.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met je ouders.mooie kaart had je voor ze gemaakt.heb de kleurnr genoteerd wil ik ook eens gaan proberen.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. als eerst nog gefeliciteerd met je ouders!
    Wat een prachtige kaart is het geworden!
    Mijn ouders zijn in maart 28 jaar getrouwd en ook daar moet ik nog iets leuks voor maken.
    altijd leuk zo'n gelegenheid ;)
    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen