maandag 22 oktober 2012

Nog een kerstkaartje...



Lieve blogvriend(inn)en,

doordat de gezondheid me de laatste tijd in de steek laat, heb ik nog niet veel knutsel- en blogtijd gehad. Sorry dat ik nog niet bij jullie op bezoek ben kunnen komen.
Net als velen onder jullie, probeer ik mijn voorraad kerstkaarten aan te vullen :-)
Voor dit kaartje heb ik Edwin with sack ingekleurd. Het mooie papier is van papermania - Silent night (dank je wel lieve Lotte!). De kersttekst komt uit de set Eline's words. De swirls heb ik bewerkt met stickles (x-mas red).

Nog een detail van het kaartje.


De kerstroos heb ik gemaakt door met de poinsetta stans van MD 2 kerstrozen uit te snijden uit color core (red rose). Deze heb ik opgeschuurd en vastgezet met een goudkleurige brad.
De randjes heb ik afgewerkt door met antique linen (distress inkt) een sterrenborder (me-to-you gift set) te stempelen .

Ik ben heel benieuwd wat jullie hiervan vinden en wens jullie allemaal een hele fijne week toe!

Veel liefs,

Lins xxx

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Lins, en veel beterschap

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart en beterschap gewenst.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart!!! En zo mooi gekleurd hé?!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend kaartje!! Leuk stempeltje en mooi ingekleurd!! Van Harte Beterschap gewenst!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie zeg! en zo geweldig gekleurd! Wat is de sterrenborder er prachtig op.
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een superbeauty is dit weer. Edwin is weer prachtig ingekleurd en die border maakt het weer helemaal af. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen