vrijdag 15 juni 2012

Daisy op kraft

Hoi, ik heb ook even getest op het nieuwe kraft papier en hier onder zien jullie het resultaat.
De basis is paars linnen cardstock. Daarop het mooie designpapier van papermania "lucy cromwell" 
Dit is echt supermooi papier. Ik had ook moeite om er in te gaan snijden, maar nu kunnen jullie er ook nog van genieten. 
Als versiering heb ik twee witte hydrangea's bewerkt met colorbox heliotrope, daarop heb ik van die superlieve en mooie bloemetjes grannies gedaan en tot slot paarse roosjes.
 Daisy zit lekker te breien op de bank, dat kan ook best met dit trieste weer. Ik heb haar ingekleurd met derwents

We hopen dat we jullie weer een beetje inspiratie hebben gegeven, want met deze regen kunnen we maar het beste achter de freubeltafel kruipen.

Tot gauw weer.
Helen

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk effect heeft dat kraft zo. Mooie kaart heb je ervan gemaakt en de bloemen zijn helemaal geweldig zo!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi helen
    wat een prachtkaart met dat kraft en dat mooie dessinpapier en met alle leuke details is het helemaal COMPLEET!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan met het kraftpapier!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen