woensdag 23 mei 2012

Marianne Design aanbieding 4




Vandaag laat ik zelf zien wat ik gemaakt heb met de leuke artikelen van Marianne Design. De bijbehorende aanbiedingen staan onderaan dit bericht.


*****









Voor dit kaartje heb ik een stempel van Don& Daisy gebruikt. Ik vind de Don&Daisy serie van Marianne Design heel leuk. Alle stempels zijn lekker vrolijk...

Don is lekker aan het wandelen in de natuur. Onderweg komt hij mooie bloemen en vlinders tegen. Hij is een echte avonturier... ;-)

Het was een heel leuk plaatje om te kleuren met mijn Derwent potloden. Ik heb veel verschillende kleuren groen en bruin gebruikt.
















 Derwent Coloursoft potloden: C180-C340-C440-C450-C460-C480-C520-C560-C580-C630-C640-C680

Het scrappapier is van Marjolaine, Basic Grey. Ik vind de kleurencombinatie groen, bruin en blauw zo leuk. Ook het groene cardstock van Papermania past er heel goed bij.

De grote knoop komt uit de knopenset groen en heb ik vastgezet met wit scrappers' floss. De knopensets zijn verkrijgbaar in 10 verschillende kleuren.





















-stempel Don&Daisy- Hiking van Marianne Design ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-scrappapier Marjolaine van Basic Grey
-cardstock van Papermania
-Nestabilities Deckled Retangles Small en Large
-Marianne Design Creatable stencil butterflies
-3 hydrangea bloemetjes groen-crème
-grote knoop uit de knopenset groen
-wit scrappers' floss
-3 groene dew drops



*****

Naar aanleiding van deze kaart heb ik een aanbieding gemaakt met de artikelen van Marianne Design. Dit is de 4e en laatste aanbieding voor deze maand.

Alle Don&Daisy clearstempels zijn nu in de aanbieding van  € 4,50 voor  € 3,95 per stuk. 


De aanbieding van de Don&Daisy stempels is geldig t/m 30 juni. In de webwinkel zijn de prijzen al aangepast.


De aanbiedingen van de Stampfairy stempels, de Pretty Paper Blocs, de Anja's Leaves Creatables, de Craftable Tags & Tickets en de clearstempels zijn ook nog geldig t/m 30 juni.


Kom je ook even in de webwinkel kijken?




Een fijne dag!


Anne-Marije Poppen

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige voorbeeld kaart heb je weer gemaakt! En die stempels zijn inderdaad heel erg mooi.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anne-Marije,

    wat een toffe kaart, dat BG papier vind ik ook heel mooi. Wat een lieve bloemetjes, die groene tinten passen zo mooi bij dit papier.

    Groetjes,

    Linsx

    BeantwoordenVerwijderen