zondag 15 januari 2012

Cadeautasje in blauw en bruin



Hoi allemaal,

ik ben aan de slag gegaan met allemaal leuke spulletjes uit de webshop van AnMaCreatief om dit cadeautasje te maken.

Ik wou heel graag een cadeautasje maken in blauw- en bruintinten. Het kerstpapier heb ik voorlopig opgebergd :-)
Alle stansjes heb ik bewerkt met distress inkt (tumbled glass en walnut stain). Achter de ronde designable heb ik engelenhaar aangebracht, nog een vleugje versiering van de kerstboom ;-) Zo lijkt het net of Tilda op een wolk zit :-)
Het label heb ik bestempeld met dew drop pearlescent sky blue en gefixeerd met de heat gun.
Het bloemetje is afgewerkt met een pareltjes bloemenkern. Ik vind deze pareltjes zo mooi.
Nog wat stickles hier en daar en het tasje is klaar om iemand blij te maken ;-)

Nog enkele details van het tasje :-)



Ik wens jullie allemaal nog een fijne zondag toe.

Vele groetjes,

Lins x

7 opmerkingen:

  1. ow wauw, Lins, wat super leuk is dit geworden.
    Je hebt weer een prachtig voorbeeld gemaakt.
    Die bloemenkernen zijn erg leuk om zo'n stansje!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig en de kleur is ook helemaal te gek!
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief en super mooi tasje, erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk gedaan, prachtig in die kleur blauw!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een prachtig tasje! Lekkere frisse kleuren en een superlief Tildaatje... Ook het label vind ik er heel leuk bij.
    Bedankt voor dit mooie voorbeeld!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Lins, Blauw is mijn favo kleur. Helemaal leuk geworden dit tasje.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen