vrijdag 25 november 2011

Cadeautasje



Hoi iedereen,

ik mocht met de cadeautasjes (papermania) van AnMaCreatief aan de slag. Ze zijn zowel in craft als in het wit beschikbaar. Er zijn nu ook loonzakjes, broodzakjes en monsterzakjes beschikbaar, ideaal om kerstcentjes in te stoppen.

Dit cadeautasje in kraft heb ik opgepimpt met 'unwrapped Tilda'. Ik heb haar ingekleurd met prisma potloden.


De hoek van het tasje heb ik versierd met een filigraan hoek. De oorspronkelijke kleur was zilver maar deze heb ik gekleurd met copic 47 om het een bijpassende bruine kleur te geven.
Als je je eigen embellishment een andere kleur wil geven met copic, moet je erop letten dat het laatste getal groter is dan 5 zodat de kleur goed dekkend is.


Ik ben benieuwd wat jullie van dit tasje vinden. Alvast een heel fijn weekend toegewenst.

Dikke knuffels,

Lins x

4 opmerkingen:

  1. Lieve Lins,
    Wat het je toch een prachtig tasje gemaakt! Leuk om te zien dat je de filigraan hoek een ander kleurtje hebt gekregen. Ook de lieve Tilde heb je supermooi gekleurd. Echt een heel mooi voorbeeld, dankjewel!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een geweldig mooi tasje heb je gemaakt. Helemaal super. Stuur even wat van je mojo richting mij, want de mijne is even zoek Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk kersttasje Lins, erg mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig geworden. mooi gedaan.
    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen